Bouwjaar | 24-05-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 236.474 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-VNV-58 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 100,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 236.474 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-VNV-58 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zino Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Madame Curiestraat 7 |
Postcode | 1821 BM |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23774478 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Laadvermogen: 1.457 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij ZINO Occasions bent U aan het juiste adres voor een gebruikte auto. WIJ bieden betaalbare auto's aan voor elke budget. omdat wij geen afleverkosten, en wij de auto ter plaatse kunnen overschrijven, kunt u indien de auto naar wens is meteen wegrijden! Daarnaast kunnen wij u uiteraard ook van dienst zijn met het INRUILEN van uw huidige auto. Neem gerust contact op voor een vrijblijvende indicatie van de inruilwaarde van uw auto! WIJ RUILEN ALLE AUTO'S IN! (APK AFKEUR, MANKEMENTEN, MOTORSCHADE, SCHADE)
Wilt U langs komen, vragen wij U even van te voren te bellen zodat wij de auto voor U kunnen reserveren!
Ondanks het feit dat wij onze advertenties zorgvuldig samenstellen, kan het soms zo zijn dat er onjuiste informatie staat in onze advertenties. Wij zijn hier niet voor aansprakelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!