Renault Master T33 2.3 dCi Lang Hoog Airco Navi EURO 6 Générique

€ 13.500,-

Bouwjaar 21-09-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 160.763 km
Deuren 5
Kenteken V-329-JD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Master T33 2.3 dCi Lang Hoog Airco Navi EURO 6 Générique


€ 13.500,-

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 160.763 km
Deuren 5
Kenteken V-329-JD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jan v/d Zwaard Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Venneperweg 9
Postcode 2154 MG
Plaats Burgerveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 26164824 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.janvanderzwaard.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master T33 2.3 dCi Lang Hoog Airco Navi EURO 6 Générique


- Kenteken: V-329-JD
- Merk: Renault
- Model: Master
- APK tot: 23-09-2024
- Tellerstand: 160763 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1904 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot laag
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Nette en goed rijdende auto.
De prijs is excl. Btw.
Bgg. svp. bellen met Rens 0653977087

Afleverpakketten

Kosten Rij klaarmaken - €150,-
Auto te naam stellen
evt. poetsen en reinigen
Olie Water bijvullen
Remmen controleren
Nieuwe Apk als oude verlopen is

Garantie kunnen we aanbieden via Auto Trust v/a
standaard garantie 6 of 12 maanden van af 250 euro
extra garantie 6 of 12 maanden van af 425 euro
exclusieve garantie
Afhankelijk van bouwjaar , kilometerstand en uitvoering



Onze voorraad bedrijfswagens bestaat doorgaans uit ruim 50 voertuigen en is afkomstig van zorgvuldig geselecteerde en betrouwbare partners en leasemaatschappijen. Wij begrijpen als geen ander dat een bedrijfswagen aanschaffen een hele uitgave is en soms niet gelegen komt. Wij kunnen met u meedenken in passende financieringsmogelijkheden. Dus bent u opzoek naar uw bedrijfswagen dan bent u bij Jan van der Zwaard bedrijfsauto's. aan het juiste adres! Al de door ons vermelde prijzen zijn meeneemprijzen excl. BTW (en excl. BPM) tenzij anders vermeld. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder.

Trefwoorden: Alle bestelwagens: nieuw & gebruikt. Bedrijfswagens zoals Citroen, Nemo, Jumper, Jumpy, Berlingo, Fiat, Doblo, Ducato, Fiorino, Scudo, Ford Transit, Custom, Connect, Courier, Transit Iveco, Daily, Hyundai, H300, Mercedes, Mercedes-Benz, Benz, Sprinter, V-klasse, Vito, Citan, Nissan, Kubistar, Primastar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie