Renault Master T35 2.5 dCi L3H2 DC 2x schuifdeur airco trekhaak

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-02-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 170.691 km
Deuren 5
Kenteken 83-VZN-6
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Master T35 2.5 dCi L3H2 DC 2x schuifdeur airco trekhaak


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2009
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 170.691 km
Deuren 5
Kenteken 83-VZN-6
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Discount Cars
Contactpersoon J. Dewus
Adres Kruisweg 1539c
Postcode 2142 LB
Plaats Cruquius
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14951425 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 144 km/u

Maten
Wielbasis: 408 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.920 kg
Laadvermogen: 1.460 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

zeer nette renault master 2.5 dci l3 h2 automaat
airco
trekhaak
2x schuifdeur
3zits
side bars
bulbar
radio cd
stuurbekr
electr ramen

= Bedrijfsinformatie =

inruil mogelijk

Geopend ma t/m za 10 tot 17.00 uur.






Discount Cars
Kruisweg 1539
2142LB CRUQUIUS
Tel: 0614951425
E-mail: joh.dewus@gmail.com
WhatsApp 0614951425
Adres op navigatie: Pannenkoeken paviljoen Kruisweg 1625, 2142LC Cruquius. Doorrijden tot aan het viaduct.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie