Bouwjaar | 14-01-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SZV-46 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.123 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SZV-46 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch AutoCrew Tielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franciscusweg 24 |
Postcode | 1216 SK |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6232104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tielenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2013 - sep 2015
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Algemene staat: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Bovengenoemde prijs is inclusief een ruime APK (min 6 maanden) anders een nieuwe APK en BOVAG 40 puntencheck, maar exclusief onderhoud/afleverpakket. We kunnen deze auto ook afleveren met onderhoud/ afleverpakket volgens onderhoudsschema van de fabrikant voor €599,- Met onderhoud én extra 6 maanden garantie kost dit €899,- en met onderhoud én 12 maanden garantie voor €1150,- De auto zo meenemen zonder afleverbeurt kan ook, u betaald dan alleen de bovengenoemde prijs. Wij zijn open van Maandag t/m vrijdag voor verkoop van 09.30 tot 17.00 uur. Zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur. Graag even bellen voor u komt, misschien is de auto inmiddels verkocht, dan komt u niet voor niets. Bel rechtstreeks met verkoop op 06-13348850 of 035-6232104 kies 2 voor verkoop. Inruil is mogelijk! App uw foto's van de in te ruilen auto naar het mobiele nummer, duidelijk met de opties van uw auto, de eventuele gebreken en kilometerstand, dan kan ik pas een inruilwaarde bepalen. Staat onze auto nog online, dan is deze ook nog beschikbaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.