Renault Scenic 1.4 TCE Parisienne 100.000 DKM PANORAMA DAK BLAUW 2010

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-12-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.987 km
Deuren 5
Kenteken 95-SXR-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Scenic 1.4 TCE Parisienne 100.000 DKM PANORAMA DAK BLAUW 2010


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.987 km
Deuren 5
Kenteken 95-SXR-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUTOMOTIVE DIJKMAN
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe havenweg 51G 51
Postcode 1216 BL
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotive-dijkman.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 185 x 165 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.894 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.

INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!

NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!

website:
www.automotive-dijkman.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie