Bouwjaar | 21-09-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.999 km |
Deuren | - |
Kenteken | 70-RV-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 1.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.999 km |
Deuren | - |
Kenteken | 70-RV-RN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cobicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 15 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cobicar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
'Drive for change', zeggen ze bij Renault. En daar is deze auto een mooi voorbeeld van. Vooruitstrevende techniek én een fraaie vorm. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, elektrische handrem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare stoelen en in delen neerklapbare achterbank.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regen- en lichtsensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De cruise control geeft elke flitser het nakijken. De Renault is standaard voorzien van: buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Scénic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een klapband is het laatste waarop u zit te wachten. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem of er nog genoeg lucht in zit.
Deze Renault Scénic komt uit 2005, werd geleverd van 01-10-2003 tot 31-10-2006 en kostte toen € 27.469,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 83 kW (113 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 05-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespreekbaar.
Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!
Wij zijn dagelijks geopend tot 1800 uur,
Zaterdag tot 1700 uur en zondag op afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Onze auto's zijn al nage
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.