Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Turbo2 Energy VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISE+TREKHAAK

€ 10.950,- excl. BTW

Bouwjaar 27-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.435 km
Deuren 5
Kenteken VX-388-Z
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Turbo2 Energy VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISE+TREKHAAK


€ 10.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-07-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.435 km
Deuren 5
Kenteken VX-388-Z
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Bekkum
Contactpersoon aj van bekkum
Adres Rijksweg 49a
Postcode 1906 BD
Plaats Limmen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5052001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanbekkum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - mrt 2016
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Laadvermogen: 1.299 kg
GVW: 3.010 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Garantie: GARANTIE IN OVERLEG !!!

Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze Renault Trafic uit 2016. De onderhoudshistorie van deze auto is bekend, er staat 110367 kilometer op de teller. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels. ( COMPLETE ONDERHOUD HISTORIE AANWEZIG !!!)

Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. Ook is de Renault uitgerust met: verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Renault Trafic Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Neem contact op en we regelen een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN GEOPEND VAN MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN OP ZATERDAG VAN 10.00 UUR T/M 17.00 UUR, BUITEN DEZE OPENINGSTIJDEN ZIJN WIJ OP AFSPRAAK GEOPEND, VOOR U KOM

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie