Bouwjaar | 04-06-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 228.706 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-474-S |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 4.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 228.706 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-474-S |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Euro 2000 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van IJsendijkstraat 156 |
Postcode | 1442 LC |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14238050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euro2000.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.839 kg
Laadvermogen: 1.207 kg
GVW: 3.030 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
RENAULT TRAFIC 2.0 CDTI
Bouwjaar 2013
Rijdt en schakelt prima
228.000km Nap
Voor meer info kunt u gerust even bellen
BIJ ONS IS INRUIL ALTIJD MOGELIJK.
AUTO OP NAAM ZETTEN IS BIJ ONS OOK MOGELIJK.
ALLE EXPORTPAPIEREN REGELEN VOOR EXPORT NAAR HET BUITENLAND IS OOK MOGELIJK.
AUTO OVERSCHRIJVEN KAN OOK OP ZONDAG !!!
Bij serieuze interesse graag telefonisch contact opnemen op het telefoonnummer 0614238050. U bent uiteraard altijd van harte welkom om onze voorraad persoonlijk te komen bekijken.
Autobedrijf EURO2000 biedt vele diversiteit occasions.
Klik op BEKIJK OP ALLE ADVERTENTIES voor meer occasions. Gelieve te bellen voor eventuele informatie, Ga voor meer aanbod naar www.euro2000.nl
AUTOBEDRIJF EURO2000
VAN IJSENDIJKSTRAAT 156
1442LC PURMEREND
TEL 0614238050
'S ZONDAGS ZIJN WIJ OOK GEOPEND VAN 11.00 T/M 19.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!