Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 DC Eco - Navi - Airco - 2013

€ 4.250,-

Bouwjaar 04-06-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 228.706 km
Deuren 5
Kenteken VD-474-S
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L2H1 DC Eco - Navi - Airco - 2013


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 04-06-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 228.706 km
Deuren 5
Kenteken VD-474-S
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Euro 2000
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van IJsendijkstraat 156
Postcode 1442 LC
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14238050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.euro2000.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.839 kg
Laadvermogen: 1.207 kg
GVW: 3.030 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

RENAULT TRAFIC 2.0 CDTI
Bouwjaar 2013
Rijdt en schakelt prima
228.000km Nap

Voor meer info kunt u gerust even bellen

BIJ ONS IS INRUIL ALTIJD MOGELIJK.

AUTO OP NAAM ZETTEN IS BIJ ONS OOK MOGELIJK.
ALLE EXPORTPAPIEREN REGELEN VOOR EXPORT NAAR HET BUITENLAND IS OOK MOGELIJK.

AUTO OVERSCHRIJVEN KAN OOK OP ZONDAG !!!

Bij serieuze interesse graag telefonisch contact opnemen op het telefoonnummer 0614238050. U bent uiteraard altijd van harte welkom om onze voorraad persoonlijk te komen bekijken.

Autobedrijf EURO2000 biedt vele diversiteit occasions.
Klik op BEKIJK OP ALLE ADVERTENTIES voor meer occasions. Gelieve te bellen voor eventuele informatie, Ga voor meer aanbod naar www.euro2000.nl

AUTOBEDRIJF EURO2000
VAN IJSENDIJKSTRAAT 156
1442LC PURMEREND
TEL 0614238050
'S ZONDAGS ZIJN WIJ OOK GEOPEND VAN 11.00 T/M 19.00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie