Renault Trafic 2.5 dCi T29 L2H1 192.000 NAP DKM 6 BAK AIRCO 2X SCHUIFDEUREN ZILVER EURO 5 2011

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-10-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 192.578 km
Deuren 5
Kenteken 8-VRJ-44
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Trafic 2.5 dCi T29 L2H1 192.000 NAP DKM 6 BAK AIRCO 2X SCHUIFDEUREN ZILVER EURO 5 2011


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-10-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 192.578 km
Deuren 5
Kenteken 8-VRJ-44
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AUTOMOTIVE DIJKMAN
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe havenweg 51G 51
Postcode 1216 BL
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22863066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automotive-dijkman.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.750 kg
Laadvermogen: 1.285 kg
GVW: 3.035 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 5

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

GRAAG BELLEN BETER DAN MAILEN, OF STUUR WHATSAPP GRAAG, KOM LANGS KOFFIE STAAT KLAAR.

INRUIL MOGELIJK TEGEN HANDELS PRIJS!

NL: Graag vooraf bellen voor bezichtiging en/of vragen Op mail reageren wij niet!
EN: Please call in advance for viewing and / or questions We do not respond by mail!
BS: Kao i pozvati pred za gledanje i / ili pitanja Na mail mi ne reagiraju!
PL: Jak zadzwonic z wyprzedzeniem do ogladania i / lub pytania Na maila nie reaguja!

website:
www.automotive-dijkman.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie