Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H2 Comfort Energy VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISE+NAVIGATIE EURO 6

€ 15.950,- excl. BTW

Bouwjaar 30-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.207 km
Deuren 5
Kenteken V-581-LR
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H2 Comfort Energy VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISE+NAVIGATIE EURO 6


€ 15.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 117.207 km
Deuren 5
Kenteken V-581-LR
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Bekkum
Contactpersoon aj van bekkum
Adres Rijksweg 49a
Postcode 1906 BD
Plaats Limmen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5052001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanbekkum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 250 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.817 kg
Laadvermogen: 1.223 kg
GVW: 3.040 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

ZEER NETTE EN DEALER ONDERHOUDEN, VOORZIEN VAN AIRCO+CRUISECONTROL+TREKHAAK+LENGTE 2 +HOOGTE 2 + 146PK STERKE MOTOR !!! COMPLETE ONDERHOUD HISTORIE AANWEZIG !!! NIEUWE FOTO S VOLGEN SNEL !!!! EURO 6 !!!

Een combinatie van vooruitstrevende techniek en elegante vorm. Dat is deze Renault. Drive for change. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Verder is de Renault uitgerust met: adaptieve mistlampen, getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! In een auto als deze mag u ook airconditioning verwachten. De uitrusting van deze auto is met buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN GEOPEND VAN MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN OP ZATERDAG VAN 10.00 UUR T/M 17.00 UUR, BUITEN DEZE OPENINGSTIJDEN ZIJN WIJ OP AFSPRAAK GEOPEND, VOOR U KOMT AANRIJDEN EVEN BELLEN DIT OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN !!!!!

075-6877441 / 072-5052001
WHATSAPP 06-81565702

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie