Renault Trafic 1600dci Comfort L2 H1 Euro6

€ 13.745,-

Bouwjaar 22-03-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 156.943 km
Deuren 5
Kenteken V-729-XK
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Renault Trafic 1600dci Comfort L2 H1 Euro6


€ 13.745,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 156.943 km
Deuren 5
Kenteken V-729-XK
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam I-VANS Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijnlanderweg 1421F
Postcode 2153 KE
Plaats Nieuw Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10108314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.i-vans.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Overige informatie
Bandenprofiel: 70%
Bandenprofiel achter: 70%

Hierbij bieden wij van 1e eigenaar een Renault Trafic lengte 2 aan.
Deze bestelwagen is van 2019 en is dealer onderhouden.
De zuinige 1600 turbo motor is EURO6!

Auto is uitgevoerd in het zilver grijs met antraciet bekleding..
De laadruimte is afgetimmerd met een Finnerub kast/stelling.
Natuurlijk mag de airco en de navigatie niet ontbreken.
Wij vragen 13745 excl BTW voor deze zeer goed rijdende bus .
Er zitten twee gebruikers schades op niet cruciale delen ( voordeur deukje en RA net voor het achterwiel schram met deuk)
Meeneemprijs met deze beschadigingen is 12.500,ex

U koopt een serieus goed rijdende bedrijfswagen die er snel goed en representatief bij staat.

Interesse?
06-10108314 / Gijs de Rooij
Prijs excl BTW
Bellen voor afspraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie