Bouwjaar | 18-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.798 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SK-802-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-11-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.798 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SK-802-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rotim green cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gouwzeestraat 2 |
Postcode | 1382 KD |
Plaats | Weesp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 430839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotimgreencars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - okt 2016
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 210 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 57 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Bruikbare accucapaciteit: 20.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 123 km
Ingeschat verbruik: 19.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 147 km
Actieradius praktijk winter: 121 km
Verbruik praktijk zomer: 20.55 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.82 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 146 kWh/100km
ZEER MOOIE RENAULT ZOE MET VELE OPTIES, DE AUTO IS VOORZIEN VAN EEN HUURACCU VAN RENAULT , PRIJS €6950,00 HIER GAAT NOG €2000,00 SUBSIDIE VANAF.
Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen zijn aan boord.
Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Naast de routeinformatie van het full map navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. Natuurlijk behoren keyless entry en verstelbaar stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Renault ZOE samen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.
Altijd al elektrisch willen rijden? Het moment voor een proefrit is nu!
Efficiënte techniek en ongekende dynamiek. Het plezier van elektrisch rijden gaat in deze Renault ZOE samen met een spaarzaam stroomverbruik. U wordt actief onderdeel van de en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.