Renault ZOE Q210 Zen Quickcharge 22 kWh KOOP ACCU CAMERA. inruil mogelijk

€ 6.750,-

Bouwjaar 12-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.848 km
Deuren 5
Kenteken 4-KXH-60 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 65 kW (89 pk)

Renault ZOE Q210 Zen Quickcharge 22 kWh KOOP ACCU CAMERA. inruil mogelijk


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 12-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.848 km
Deuren 5
Kenteken 4-KXH-60 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 65 kW (89 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rotim green cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gouwzeestraat 2
Postcode 1382 KD
Plaats Weesp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 430839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rotimgreencars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - okt 2016

Technische informatie
Koppel: 220 Nm

Aandrijving
Actieradius: 210 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 57 minuten
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Bruikbare accucapaciteit: 20.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 123 km
Ingeschat verbruik: 19.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 147 km
Actieradius praktijk winter: 121 km
Verbruik praktijk zomer: 20.27 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.48 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 146 kWh/100km

ZEER NETTE EN GOEDRIJDENDE AUTO , MET KOOP ACCU DUS LEKKER GOEDKOOP RIJDEN. NIEUWE APK KEURING 5-2025.
PRIJS €6750,00 U KUNT HIER NOG 2000 EURO SUBSIDIE OP AANVRAGEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie