Renault ZOE R90 41 kWh KOOPACCU , PARKEERSENSOR, KEYLESS. inruil mogelijk

€ 12.950,- incl. BTW

Bouwjaar 16-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 60.951 km
Deuren 5
Kenteken RK-543-K Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault ZOE R90 41 kWh KOOPACCU , PARKEERSENSOR, KEYLESS. inruil mogelijk


€ 12.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 60.951 km
Deuren 5
Kenteken RK-543-K Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rotim green cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gouwzeestraat 2
Postcode 1382 KD
Plaats Weesp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)294 - 430839 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rotimgreencars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2016 - dec 2019

Technische informatie
Koppel: 220 Nm

Aandrijving
Actieradius: 403 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.966 kg

Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 35 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 3 minuten
Accu snelladen: 43 kW, 258 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 45 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (3 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 17:30
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 11:00
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 226 km
Ingeschat verbruik: 20.02 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 281 km
Actieradius praktijk winter: 233 km
Verbruik praktijk zomer: 21.23 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.63 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 133 kWh/100km

nette goed onderhouden auto met onderhoudsboekje en NAP.
navigatie, parkeersensoren achter , ook electr,ramen achter. conditie van de accu is 91 %.
€12950,00 dit is incl btw, hier gaat nog de €2000,- Subsidie vanaf.

Duurzaam en dynamisch, de Renault ZOE verenigt deze twee uitersten in zich. Dit is een dealeronderhouden auto uit 2018, er staat 60951 kilometer op de teller. Wat een rijervaring, die elektromotor. Forse actieradius, nul uitstoot en heerlijk pittig rijgedrag! U wordt in deze auto ook getrakteerd op LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare voorstoelen, neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

Houdt uw ogen op de weg en uw handen aan het stuur. Het audiosysteem en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Renault ZOE voorzien van parkeersensoren! Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Extra opties op deze auto zijn: cruise control, keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

In de Renault ZOE heeft uw veiligheid en die van uw omgeving priorit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie