Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.050 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-XGT-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 9.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.050 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-XGT-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | T&O Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 141A |
Postcode | 1394 AH |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 254002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degarage.net |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 1.939 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG garantie bij keuze pakket: Bij keuze van een afleveringspakket v.a. 495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Waarom jij kiest voor deze Seat Altea XL
We hebben weer een unieke auto op de kop weten te tikken! Maak kennis met deze mooie Seat Altea XL: een uitstekend onderhouden Altea welke wij kochten van de eerste eigenaar met een uniek lage kilometerstand van slechs 37.000 km, welke uiteraard is voorzien van een NAP-rapport. Ze is in Nederland geleverd, heeft een complete onderhoudsgeschiedenis. Een auto in zo'n goede staat als deze kom je niet snel tegen, maar wel bij T&O Auto's. In ons aanbod vind je namelijk nog veel meer kwaliteitsoccasions met weinig kilometers op de teller. Zo profiteer jij van een zo goed als nieuwe auto voor de prijs van een 'gebruikte'. Hierdoor heb jij lage onderhoudskosten en nog jarenlang rijplezier!
Goed om te weten
Deze Seat Altea kostte in de basis nieuw € 20.590 en met de extra's en afleveringskosten ongeveer € 23.500. Ze is nu nog bijna net zo nieuw als toen, maar mag mee voor ruim € 14.000 (!) onder de nieuwprijs. Wij weten waar wij voor zouden kiezen! ; )
De zakelijke rijder kan deze representatieve en tijdloze Altea rijden onder de zeer gunstige Youngtimer-regeling.
Carrosserie en interieur
De carrosserie in metallic-zilvergrijs straalt en ziet eruit als nieuw. Bovendien maken het extra getinte glas en de 16" lichtmetalen velgen haar helemaal af. Eenmaal ingestapt profiteer je van een fris en comfortabel stoffen interieur met een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel.
Handige opties
Verder profiteer je tijdens het rijden van veel handige opties. De automatische airco houdt je heerlijk koel als het straks warmer is en met de airbags rijd je veilig van A naar B. Met Bluetooth autotelefoonvoorbereiding maak je eenvoudig verbinding met je telefoon en de buitenspiegels en voorramen bedien je elektrisch. Luister naar je fav
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.