Bouwjaar | 03-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-704-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-704-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zaanstreek V.O.F. |
Contactpersoon | Hassan |
Adres | Noordervaldeurstraat 34 |
Postcode | 1508 EL |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14807158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdezaanstreek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 177 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.378 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.023 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Motorisch en technisch in orde is voorzien van Nap,
Voor meer informatie kunt u het beste bellen: 0614807158 of 0641328532
Openingstijden: Ma t/m Zat. vanaf 09:00 tot 18:00
Zondagen: Alleen op afspraak open.
*Al onze auto`s zijn NAP (nationale Autopas) goedgekeurd.
*Garantie tegen meerprijs mogelijk, Geldt alleen voor auto's onder de 200.000 km en duurder als 4500,-
*Geen garantie op auto's boven de 200000 km en ouder als 10 jaar!!!
*Inruil is indien gewenst mogelijk tegen handelsprijzen
*APK eventueel bij aflevering of exportdocumentatie.
Wij zijn gespecialiseerd in betaalbare dealer occasions. Al onze occasions zijn gecheckt op de onderhoud en kilometer historie.
Bij alle auto's kunt u kiezen voor een nieuwe APK, de kosten hiervan zijn afhankelijk van een benzine of diesel uitvoering.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging of een proefrit, graag even van te voren bellen omdat we niet altijd aanwezig zijn!!
#Altea#xl#Seat#Auto#car#Nap#export
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea XL | Alternativea
De Seat Altea is een succes. De vormgeving en rijeigenschappen vallen in de smaak bij het grote publiek. Om het succes te vergroten bracht Seat eerst een stationcar uit op basis van de Altea. Nu is er dankzij een ruige aankleding en vierwielaandrijving ook een heuse terreinauto op basis van die Altea XL Stationwagon: de Freetrack.
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders.
Plus
- sportiever dan een SUV
- exclusief gevoel
- redt zich aardig in het terrein
Min
- scherpe rand aan voorportieren
- opdringerig alarm
- Boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
Conclusie
De Seat Altea Freetrack is een familieauto die is verbouwd tot stationcar die is verbouwd tot terreinauto. Dat maakt de Freetrack niet tot alternatief voor een SUV, maar wel tot iets bijzonders. Het is een auto die ieder moment van iedere rit het gevoel geeft iets exclusiefs te rijden. De vormgeving is opvallend, de uitrusting riant, de ruimte enorm en het rijgedrag sportief.
De Seat Altea Freetrack is geen terreinauto waar met kunst en vliegwerk toch nog het beste van is gemaakt. In plaats daarvan heeft Seat een bewezen succesnummer gebruikt en daaraan het beste van een terreinauto toegevoegd. Dat is een ongebruikelijk alternatief, maar het resultaat is zeer geslaagd.