Bouwjaar | 23-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.351 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-985-ZD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.351 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-985-ZD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Favoriet Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beverwijkerstraatweg 232-B |
Postcode | 1901 NM |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 769146 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.favoriet-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.252 kg
Laadvermogen: 618 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Seat Leon komt uit 2021, werd geleverd van 17-09-2020 tot 30-06-2022 en kostte toen € 32.703,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 192 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 1252 kg. De APK is geldig tot 23-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 184,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's hebben een NAP-CERTIFICAAT, dus GEGARANDEERDE kilometers! Wij adverteren met correcte bouwjaren en geen modeljaren!
Het komt nog wel eens voor dat een e-mail niet aan komt, mocht u na 24 uur nog geen reactie hebben ontvangen stuur deze dan opnieuw of neem telefonisch contact met ons op.
Contactgegevens:
Favoriet Occasions
Beverwijkerstraatweg 232B ( navigatie tip Korendijk 1 Castricum)
1901 NM Castricum
Tel: 0251-769146
Whatsapp: 0618806094
E-mail: info@favoriet-occasions.nl
Website: www.favoriet-occasions.nl
Openingstijden: Maandag T/M Vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur geopend
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur geopend
Zondag op afspraak 0618806094
Alle informatie, advertentie's en prijskaarten zijn onder voorbehoud van typ-, en/of drukfouten. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid hiervoor.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.