Bouwjaar | 21-01-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.323 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 93-HX-NV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.323 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 93-HX-NV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FR Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Protonweg 36 |
Postcode | 1627 LD |
Plaats | Hoorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21431155 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fr-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben een snel wisselend aanbod en altijd zeer scherp geprijsde occasions voor u op voorraad.
Al onze auto's worden grondig nagekeken alvorens ze u worden aangeboden. Wij overleggen een kloppend NAP rapport, de volledige onderhoudshistorie, APK en evt garantie.
In onze werkplaats staan onze deskundige monteurs altijd voor u klaar om met u mee te denken en oplossingen te bespreken.
Neem wel eerst even van te voren contact op omdat wij het vrij druk hebben.
Wij zijn 7 dagen per week tot 22:00 uur telefonisch bereikbaar op: 06-21431155
Vraag een van onze medewerkers om een proefrit
Eventueel kunt u uw oude auto inruilen tegen een nieuwe occasion.
Voor meer informatie, vragen of voor het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen, mailen of whatsappen, wij staan u graag te woord.
7 dagen per week bereikbaar: 06-21431155
www.fr-cars.nl
info@fr-cars.nl
Openingstijden:
maandag t/m zaterdag van 09:00 t/m 18:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Toledo | Terug naar de basis
Eerst was de Seat Toledo een klassieke sedan. Het nuchtere en praktische karakter werd gewaardeerd en dus bouwde de Toledo al snel een trouwe klantenkring op. Om het nog beter te doen, kwam Seat in 2004 met een slimme mix van een MPV en een zakenauto. Helaas sprak deze gewaagde combinatie niet aan en de verkopen daalden. Daarom keert Seat nu terug naar de basis met een sedan zonder poespas: eenvoudig, ruim en voordelig.
De Seat Toledo is een compacte sedan voor wie op zoek is naar degelijk vervoer van A naar B. De Toledo biedt alles wat nodig is, maar niets meer dan dat. De meest nuchtere Seat van dit moment.
Plus
- Vlot en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- Zeer ruim, ook achterin
Min
- Matig zicht in binnenspiegel
- Achterklep opent te hoog (raakt dak lage/oude garages)
Conclusie
De Seat Toledo is terug. Daarom is een testrit gemaakt naar de Spaanse stad Toledo. Op die afstand kon de Toledo zich prima bewijzen. Seat is al lang geen budgetmerk van Volkswagen meer en daarom is de Toledo voorzien van de nieuwste techniek van het moederbedrijf. Alle motoren zijn daarom sterk, stil en zuinig. Alhoewel de Toledo misschien wel de minst spannende Seat is om mee te rijden, is het weggedrag nog altijd prima.
Na een minder geslaagd experiment met een mix van MPV en zakenauto, is de nieuwe Toledo weer een vertrouwde sedan. Dankzij de strakke en tegelijkertijd elegante lijnen is de Toledo echter allesbehalve oubollig. Net als de eerste Toledo's is ook deze vierde generatie weer ruim, praktisch en vooral nuchter.