Bouwjaar | 19-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.865 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-585-R Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 8.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.865 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZB-585-R Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasiondealer 't Gooi B.V. |
Contactpersoon | V.C. Duijf |
Adres | Koninginneweg 64 |
Postcode | 1241 CW |
Plaats | Kortenhoef |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6566868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasiondealerhetgooi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R17
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.718 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Sportieve 5-deurs Fabia RS 180pk met 7-traps DSG-Automaat. Goed onderhouden auto (zie foto's). Speciaal uitlaatsysteem met instelbaar geluid (aparte afstandsbediening, zie foto).
Deze Skoda Fabia komt uit 2012, werd geleverd van 14-06-2010 tot 10-01-2015 en kostte toen € 24.740,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 132 kW (179 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 224 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,2 liter per 100 km en hij weegt 1218 kg. De APK is geldig tot 22-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,- per kwartaal.
GRAAG BEGRIP VOOR ONZE WERKWIJZE:
- A.U.B. NIET VRAGEN NAAR 'DE LAAGSTE PRIJS' VAN EEN AUTO. EEN (MOGELIJKE?!) KORTING ZONDER INRUIL BESPREKEN WE ALS U BIJ ONS BENT ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE THEE OF KOFFIE...WIJ WERKEN REEDS MET SCHERPE MEENEEMPRIJZEN EN ER KOMEN GEEN EXTRA AFLEVERKOSTEN BIJ !
- BIEDEN OP AFSTAND HEEFT (BIJ ONS) GEEN ZIN. BIEDEN 'NAAST DE AUTO' A.U.B.
- MET EEN INRUIL ALTIJD LANGSKOMEN. WIJ GEVEN GEEN INRUILPRIJS AF 'OP AFSTAND' ZONDER DE AUTO LIVE GEZIEN TE HEBBEN.
- OP E-MAILS OF MARKTPLAATS-CHATS ZONDER GELDIG TELEFOONNUMMER WORDT NIET GEREAGEERD.
- WIJ KUNNEN NIET ALLE E-MAILS EN CHATS BEANTWOORDEN, EEN BELLETJE IS SNELLER, DUIDELIJKER EN PERSOONLIJKER DAN VELE E-MAILS / CHATS OVER EN WEER...
Van harte welkom bij Occasiondealer 't Gooi B.V. Onze specialisatie is de verkoop van gebruikte auto's tot € 10.000,-
Onze Occasions zijn merendeel afkomstig van grote dealerbedrijven. Wij letten bij de inkoop extra op de volgende zaken : Onderhoudshistorie, schadeverleden en een laag aantal vorige eigenaren (veelal zijn onze auto's afkomstig van 1e, 2e of 3e eigenaar). Inruilen van uw huidige auto, fiets of boot behoort (bijna) altijd tot de mogelijkheden. U moet dan wel langskomen met het object, wij bieden gee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.