Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Ambition - Candy White - Nav/Clima/Cruise - Keurig

€ 9.925,- incl. BTW

Bouwjaar 25-02-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 161.457 km
Deuren 5
Kenteken K-118-SK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Ambition - Candy White - Nav/Clima/Cruise - Keurig


€ 9.925,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 161.457 km
Deuren 5
Kenteken K-118-SK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jochen Visser Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hazenkoog 15-A
Postcode 1822 BS
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11804008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jochenvisserautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Bij u of bij ons? (zonder meerprijs): Online aanschaffen, net zo mooi en dezelfde service. Via telefoon, @mail, facetime of whatsapp alle informatie contactloos over uw keuze, inruil en afhandeling. Thuis afgeleverd binnen 48 uur of in overleg. Deze service is geheel gratis.
- Profit Afleverpakket (€ 245): Profit Afleverpakket wordt standaard berekend bij aanschaf van een occasion.
Dit afleverpakket bevat: Algehele technische inspectie, Brandstof, Geldige APK keuring, Interieur-exterieur sweep, Tenaamstelling/vrijwaren inruilauto, Vloeistofcheck en topping
- Premium Afleverpakket (€ 695): Premium Afleverpakket wordt het meest gekozen.
Dit afleverpakket bevat: 3 mnd garantie motor en versnellingsbak, Airco check, Brandstof 20 liter, Interieur en exterieur detaillering, NAP teller rapport, Nieuwe APK keuring 12-24 mnd, Onderhoud conform schema, Safety Pack
- Premium Plus Afleverpakket (€ 995): Premium Plus Afleverpakket ontzorgt u compleet. Comfort en zekerheid voor uw nieuwe auto.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 6 mnd garantie, bij huis en groot Europa, Airco onderhoud en reiniging, Alles van servicepakket Premium en extra:, Assistance Europa, Brandstof vol, Interieur detaillering, Safety Pack Plus, Waxguard lakverzegeling met certificaat

Met een auto als deze Skoda Fabia Combi komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Met ingeschakelde cru

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie