Bouwjaar | 04-01-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | 36-PV-SL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | 36-PV-SL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Your Classic Car |
Contactpersoon | Eric van den Berg |
Adres | Nikkelstraat 2717 |
Postcode | 1411 AG |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24716382 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4730 x 1770 x 1545 cm
Wielbasis: 2.670 cm
Inhoud laadruimte: 459/1.628 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R16
VERKOCHT! Kijk op www.yourclassiccar.nl voor een passend alternatief.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom in Naarden bij Your Classic Car, bijna direct aan de snelweg A1. Wij zijn flexibel en ook buiten de gangbare kantoortijden bereikbaar, bijvoorbeeld via Whatsapp. Uw inruilauto is welkom en wij berekenen geen afleveringskosten. Daarnaast hebben wij uitgebreide ervaring met de import en export van auto's en maken graag een complete offerte inclusief al uw extra wensen zoals exportdocumenten, een 14 daags kenteken inclusief groene kaart of transport tot aan uw voordeur. Kijk ook eens naar de reviews op onze contact & reviews pagina.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.