Bouwjaar | 04-07-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.634 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 12-LX-GJ Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 6.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2003 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.634 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 12-LX-GJ Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Broersma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 16A |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41993660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broersmaauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Modelreeks: feb 1999 - dec 2004
Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 165 x 171 cm
Wielbasis: 225 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.025 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Broersma is een full service autobedrijf met een eigen werkplaats waar u voor alle voorkomende werkzaamheden terecht kunt. Inruil van alle merken is mogelijk.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Jimny | Zij zijn groot en ik is klein
Suzuki presenteert de nieuwe Jimny. En wat is 'ie leuk! De kleine en stoere Jimny is een moderne interpretatie van de klassieke terreinwagen van Suzuki. Die hint naar het verleden geeft de Jimny iets vertederends, terwijl de guitige uitstraling en de compacte afmetingen 'm meer dan begeerlijk maken. Menigeen zou "Jimny" zo willen meenemen en iedere dag willen vertroetelen. Maar... is het wel zo'n verstandig idee om een Jimny te adopteren?
De Suzuki Jimny ziet er aandoenlijk uit, maar is in feite een rasechte terreinwagen. De Jimny is geschikt voor de openbare weg, maar is gemaakt voor het terrein. Moderne techniek maakt rijden beter.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matig weggedrag
- vermoeiend op lange afstanden
- geringe actieradius
Conclusie
Is het verstandig om een Suzuki Jimny de adopteren? Afgaande op het verterende uiterlijk en de schattige prijs valt menigeen als een blok voor dit retro autootje. Maar schijn bedriegt! De Jimny is alles behalve schattig. De Suzuki Jimny is geen SUV en geen mode-autootje zoals een Renault Captur, Kia Stonic of Ford EcoSport dat wel zijn. De Suzuki Jimny is een pure terreinwagen en concurreert daarom, ondanks het gigantische prijsverschil, met echte mannetjesputters zoals de Land Rover Defender en Mercedes-Benz G-Klasse.
Dat de Jimny bedoeld is als echte terreinwagen, blijkt al op de openbare weg. Daar geeft de auto een enorm "Calimero-gevoel": de Jimny moet harder werken om mee te komen, moet met beleid een bocht door worden gestuurd en wordt vanwege het aandoenlijke uiterlijk niet altijd serieus genomen door de overige weggebruikers. In het terrein slaat de Jimny juist keihard terug: daar levert deze Suzuki prestaties waar de "mode autootjes" niet eens van durven dromen. Wie alleen de schijn van een actief leven wil ophouden, doet er daarom verstandiger aan een "bluf SUV" te kopen. Wie daadwerkelijk een avontuurlijk leven leidt en veelvuldig het terrein in gaat, heeft aan de Jimny een geweldige partner.