Bouwjaar | 16-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.433 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-284-TX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.433 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-284-TX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Mark Molenaar |
Contactpersoon | Mark Molenaar |
Adres | Twuyverweg 45 |
Postcode | 1834 AB |
Plaats | Sint Pancras |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5642972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemarkmolenaar.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Altijd ruime keuze in diverse occasions groot of klein
In alle prijsklassen, financiering mogelijk
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Mark Molenaar heeft altijd ruime keuze in leuke occasions
Wij adverteren met meeneem prijzen,
Informeer of bel ons en vraag naar de diverse afleverpakketen/
mogelijkheden,Wij staan u graag te woord
Ma tm vrijdag geopend van 8.00 tot 17.00
Zaterdagochtend verkoop op afspraak
072 5642972,of Whatsapp 0629562322
Wilt u een afspraak maken voor een proefrit,graag even bellen of
de door u gekozen auto nog beschikbaar is om teleurstelling te
voorkomen!
Ook voor financiering kunt u bij ons terecht
Tot ziens bij ons in de showroom of werkplaats
Mvg team vakgarage mark molenaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.