Tesla Model S 75 Business Economy | Garantie dec 2025| NAP | AUTOPILOT | Pano | Alcantara hemel | Camera

€ 28.950,-

Bouwjaar 01-12-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.150 km
Deuren 5
Kenteken RG-879-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Tesla Model S 75 Business Economy | Garantie dec 2025| NAP | AUTOPILOT | Pano | Alcantara hemel | Camera


€ 28.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.150 km
Deuren 5
Kenteken RG-879-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam All Rides
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dopplerstraat 33A
Postcode 1704 SR
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22771133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.allrides.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 442 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.002 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 2.590 kg

Accu
Accu: 70 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 113 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 461 km actieradius per uur

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,837104072398 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Met een auto als deze Tesla Model S komt u absoluut goed voor de dag. Door de derde zitrij, het elektrisch bediende glazen panorama dak, de elektrisch bedienbare achterklep en het lederen interieur bent u met deze auto klaar voor alles: vakantie, een weekendje weg, alle boodschappen voor een feestje en comfortabel naar uw we U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Klinkers of asfalt? U merkt het verschil niet door de luchtvering. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen voor.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De uitrusting van deze auto is met regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en boordcomputer behoorlijk compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Tesla Model S samen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. Ook helpen het dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.

Mocht u langs willen komen voor een bezichtiging of het maken van en proefrit dan adviseren wij u eerst contact op te nemen, dit om teleurstelling te voorkomen mocht de auto inmiddels zijn verkocht.

Deze auto kopen doormiddel van een f

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie