Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.531 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HG-246-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 311 kW (424 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.531 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HG-246-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 311 kW (424 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Eleveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Fok 17 |
Postcode | 1742 PC |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 227061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoserviceeleveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 312 kW (424 PK)
Vermogen elektromotor(en): 279 kW (379 PK)
Aandrijving
Actieradius: 390 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/40 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.084 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 2.640 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 60 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 116 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 476 km actieradius per uur
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,384615384615 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Deze origineel Nederlands geleverde Tesla Model S verkopen wij namens onze klant i.v.m. de aankoop van een nieuwe Tesla. Onze klant is nu de derde eigenaar van de auto en heeft deze prive gebruikt.
De Model S is mede door zijn kleurstelling en de 20 inch turbine velgen prachtig om te zien.
Ook het rijgenot is groots door onder andere: Autopilot met adaptieve cruisecontrol, lanechange en automatisch parkeren op krappe parkeerplaatsen. Een verhoogde midden console en ultra hifi geluidspakket en een Mcu2 update ( nieuwe snelle computer) waardoor de navigatie en andere apps veel sneller werken. Door het elektrisch bediende glazen panorama dak is het heerlijk licht in de auto.
Dankzij de CCS upgrade, kunt u nu bij alle Tesla SuperChargers en andere snelladers in de EU laden! Ook is de Model S voorzien van premium connectivity lifetime en een afneembare trekhaak.
Als laatste is de auto voorzien van een extra set 19 inch wielen met hierop gemonteerd winterbanden met nog meer dan 6mm profiel
Bent u geïnteresseerd in deze schitterende Tesla Model S dan zien wij u graag in onze showroom voor een kop koffie of thee.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.