Tesla Model S 90D Base - PANORAMADAK - NEDERLANDSE AUTO - Z.G.A.N.

€ 23.950,-

Bouwjaar 24-03-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.492 km
Deuren 5
Kenteken JG-748-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 309 kW (421 pk)

Tesla Model S 90D Base - PANORAMADAK - NEDERLANDSE AUTO - Z.G.A.N.


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-03-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 185.492 km
Deuren 5
Kenteken JG-748-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 309 kW (421 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verhoefen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeghwaterweg 31c
Postcode 1951 NA
Plaats Velsen-Noord
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)251 - 293655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfverhoefen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 310 kW (421 PK)
Vermogen elektromotor(en): 278 kW (378 PK)

Aandrijving
Actieradius: 502 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.084 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 2.640 kg

Accu
Accu: 85 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 106 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 431 km actieradius per uur

Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,932270916335 kWh/100km
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van deze auto. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Met de verwarmbare achterbank zitten uw achterpassagiers er net zo behaaglijk bij als u. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, pearl metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Voor een hoogwaardig en krachtig geluid zorgt het Bose audiosysteem. Met een druk op de knop verandert u het volume of het zenderstation met de audiobediening op het stuurwiel. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Gebruik de usb-aansluiting om uw muziekbibliotheek af te spelen in de auto. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Overzichtelijk en veilig parkeren met de parkeerhulp met achteruitrijcamera. Overal en altijd. Achter het stuur van deze Tesla bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.

Even een proefrondje met deze sportwagen pakken? Geen probleem! Bel nu voor een afspraak.


Wij zijn gespecialiseerd in jonge occasions en kunnen onze auto`s daardoor met garantie tegen een scherpe prijs aanbieden.


Wij berekenen geen afleveringskoste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie