Toyota Auris Toyota 1.8 HYBRID NAVI/CLIMA/CAMERA

€ 7.250,-

Bouwjaar 17-01-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.400 km
Deuren 4
Kenteken 5-SVV-40 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris Toyota 1.8 HYBRID NAVI/CLIMA/CAMERA


€ 7.250,-

Algemeen

Bouwjaar 17-01-2014
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.400 km
Deuren 4
Kenteken 5-SVV-40 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf HUS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Montageweg 7
Postcode 1948 PH
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48550843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4560 x 1760 x 1475 cm
Wielbasis: 260 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie