Bouwjaar | 26-03-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.661 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XZ-XS-87 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 3.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.661 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XZ-XS-87 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasiondealer 't Gooi B.V. |
Contactpersoon | V.C. Duijf |
Adres | Koninginneweg 64 |
Postcode | 1241 CW |
Plaats | Kortenhoef |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6566868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.occasiondealerhetgooi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 179 x 143 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.428 kg
Laadvermogen: 432 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 294 - € 319 per kwartaal
Degelijke kilometervreter met benzine en LPG-G3 ! 80-liter tank voor een prima actieradius. Vanzelfsprekend heeft de auto enige gebruikerssporen / lakbeschadigingen.
Deze Toyota Camry komt uit 1999, werd geleverd van 01-11-1996 tot 05-11-2001 en kostte toen € 28.784,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1999 op kenteken, is voorzien van een benzine én een lpg-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 2164 cc.
De Camry heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,7 seconden. De APK is geldig tot 05-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
GRAAG BEGRIP VOOR ONZE WERKWIJZE:
- A.U.B. NIET VRAGEN NAAR 'DE LAAGSTE PRIJS' VAN EEN AUTO. EEN (MOGELIJKE?!) KORTING ZONDER INRUIL BESPREKEN WE ALS U BIJ ONS BENT ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE THEE OF KOFFIE...WIJ WERKEN REEDS MET SCHERPE MEENEEMPRIJZEN EN ER KOMEN GEEN EXTRA AFLEVERKOSTEN BIJ !
- BIEDEN OP AFSTAND HEEFT (BIJ ONS) GEEN ZIN. BIEDEN 'NAAST DE AUTO' A.U.B.
- MET EEN INRUILAUTO ALTIJD LANGSKOMEN. WIJ GEVEN GEEN INRUILPRIJS AF 'OP AFSTAND' ZONDER DE AUTO LIVE GEZIEN TE HEBBEN.
- OP E-MAILS OF MARKTPLAATS-CHATS ZONDER GELDIG TELEFOONNUMMER WORDT NIET GEREAGEERD.
- WIJ KUNNEN NIET ALLE E-MAILS EN CHATS BEANTWOORDEN, EEN BELLETJE IS SNELLER, DUIDELIJKER EN PERSOONLIJKER DAN VELE E-MAILS / CHATS OVER EN WEER...
- BEL ONS VOORDAT U LANGSKOMT VOOR DE ACTUELE BESCHIKBAARHEID VAN EEN AUTO...HET BLIJFT EEN MOMENTOPNAME.
Van harte welkom bij Occasiondealer 't Gooi B.V. Onze specialisatie is de verkoop van gebruikte auto's tot € 10.000,-
Onze Occasions zijn merendeel afkomstig van grote dealerbedrijven. Wij letten bij de inkoop extra op de volgende zaken : Onderhoudshistorie, schadeverleden en een laag aantal vorige eigenaren (veelal zijn onze auto's afkomstig van 1e, 2e of 3e eigenaar). Inruilen van uw huidige auto, fiets of boot behoort (bijna) altijd tot de mogelijkheden. U moet dan wel langskomen met het object; wij bieden geen inruilprijs zonder iets 'live'/ in het echt gezien te hebben...Daarnaast moet u onze auto ook eerst zien...Stap 1 is derhalve langskomen. Wij berekenen geen afleverkosten maar werken met zogenaamde meeneemprijzen. Alle moeite is genomen om de informatie op d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Camry | Welkom terug!
De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?
De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- nette prijs
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- minder verfijnd dan de concurrentie
Conclusie
Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.
De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.
Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!