Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D-F LX High Roof Window Van
€ 22.950,-
Bouwjaar | 02-08-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 292.417 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-056-J |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.982 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-08-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 292.417 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-056-J |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.982 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf HVZ |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zeilmakersweg 5 |
Postcode | 1786 PE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 618647 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deautohalhvz.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4760 x 1885 x 1890 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.120 kg
Laadvermogen: 870 kg
GVW: 3.090 kg
Max. trekgewicht: 2.990 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 213 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Te koop aangeboden voor een relatie van ons.
Toyota Land Cruiser.
December 2023 bij de laatste apk roetfilter vervangen ter waarde van 1800,- Euro.
Voor vragen of inlichtingen; 06-10686143
Auto staat niet bij ons bedrijf dus graag bellen voor een afspraak
Prijs is ex BTW
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn meeneem prijzen, gebaseerd op zo mee, geen inruil.
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Voor garantiepakketten zie onze website, geldig voor auto`s duurder dan 4000,00euro,
minder dan 200.000km.en niet ouder dan 10 jaar.
Wij rekenen geen afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.