Bouwjaar | 12-07-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.992 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KRB-83 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.992 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KRB-83 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carpoint Heerhugowaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 10A |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 2029369 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carpointhhw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 73 kW (99 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 25 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 1 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.8 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 5,24 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 97 - € 110 per kwartaal
Een oersterk merk, Toyota. Uitermate prettig en comfortabel in gebruik, vooruitstrevend in technologie. Met deze auto kunt u letterlijk alle kanten op. 'Let's go places'. Deze auto is uitgerust met een viercilinder motor en een automatische transmissie. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Ook 15 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Deze Toyota is voorzien van navigatiesysteem, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
In de Toyota Prius heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. Ook helpen het head-up display en brake assist, uw rit tot een veilige rit te maken.
Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.
Financiering van deze auto is bij ons altijd mogelijk. Zowel zakelijk als privé zijn de mogelijkheden aanwezig. Wij werken samen met verschillende financieringsmaatschappijen. Uw financiering kan al binnen 24 uur geregeld zijn. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
ALLE INRUIL MOGELIJK
Carpoint Heerhugowaard
Pascalstraat 10A 1704RD Heerhugowaard
0687345010
Op de caravan-boulevard in Heerhugowaard vindt u ons in de straat van Theo Stet Caravans, campers en meubelen.
= Bedrijfsinformatie =
Hoe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.