Toyota Prius 1.8 Comfort 2e eigenaar Achter Camera Cruis Nav

€ 10.950,-

Bouwjaar 21-11-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.407 km
Deuren 5
Kenteken 23-ZHJ-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Comfort 2e eigenaar Achter Camera Cruis Nav


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.407 km
Deuren 5
Kenteken 23-ZHJ-2 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Advies Sharif
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Toermalijnstraat 2
Postcode 1812 RL
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46060555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoadviessharif.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Achteruit camera, Climate controle, Automaat, Cruise controle, Regen sensor, Navigatie, Bluetooth, 2 sleutels. historie aanwezig.

Toyota Prius 1.8 Comfort 2e eigenaar Achter Camera Cruis Nav


- Kenteken: 23-ZHJ-2
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- APK tot: 20-12-2024
- Tellerstand: 218407 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR-FXE
- Vermogen: 73 kW / 99pk
- Ledig gewicht: 1340 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 448 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Getint warmtewerend glas
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


Toyota Prius 1.8 Comfort
Bouwjaar 21-11-2012
Km stand 218.407 NAP. 

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Neem bijvoorbeeld deze Toyota Prius uit 2012 met zijn kilometerstand van 218407. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, 15 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. U kunt het audiosyste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie