Bouwjaar | 06-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-JLT-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-JLT-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AZ Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 1029A |
Postcode | 1566 JD |
Plaats | Assendelft |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30606666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | WWW.AZAUTOBEDRIJF.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Wij bieden u een bijzonder mooie Toyota Prius 1.8 Dynamic uitvoering aan,
Panoramadak navigatie en een achteruitrijcamera.
Bij de aflevering is een nieuwe APK inbegrepen,
GEEN afleveringskosten.
Deze auto is voorzien van de volgende opties:
Panoramadak
Airconditioning
Navigatiesysteem
ECO- en Power-modus
Climate control
Mistlampen
Automatische transmissie
Stuurbekrachtiging
Cruisecontrol
Radio/CD-speler
Lichtmetalen velgen
Airbags voor bestuurder en passagiers
Bij AZ Autobedrijf streven we naar tevredenheid van onze klanten. Daarom bieden wij ook de mogelijkheid tot inruil van uw huidige auto.
Voor de meest nauwkeurige prijsindicatie nodigen wij u uit om onze showroom te bezoeken, waar onze deskundige medewerkers u graag verder helpen.
Houd er rekening mee dat wij auto's niet kunnen reserveren zonder een bezichtiging en een aanbetaling. Als erkend RDW-bedrijf en aangesloten bij de Nationale Auto Pas, streven wij naar transparantie en integriteit in al onze transacties.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een bezichtiging te plannen. Bij AZ Autobedrijf staat ons team klaar om u te voorzien van uitstekende service en advies.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.