Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic

€ 26.999,-

Bouwjaar 24-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.608 km
Deuren 5
Kenteken X-477-DH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic


€ 26.999,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 26.608 km
Deuren 5
Kenteken X-477-DH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Advies Sharif
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Toermalijnstraat 2
Postcode 1812 RL
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46060555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoadviessharif.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Headup Display, Cruise controle, Line assist, ACC, Draadloos lader, Grootscherm, Stoelverwm, Wifi, 360 Camera, PDC, Bluetooth.

Toyota Prius 1.8 Plug-in Dynamic


- Kenteken: X-477-DH
- Merk: Toyota
- Model: Prius
- APK tot: 24-11-2024
- Tellerstand: 26608 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 2ZR-FXE
- Vermogen: 72 kW / 98pk
- Ledig gewicht: 1505 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 465 cm
- Breedte: 176 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 132 per kwartaal
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 1
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplampreiniging
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur parelmoer
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Kruisend verkeer detectie
- Matrix LED koplampen
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Aangeboden: Toyota Prios 1.8 Plug-in Dynamic pakket.
Km stand: 26.608
Bouwjaar: 24-10-2020 
Inclusief 1 jaar garantie.

Deze prachtige Toyota is luxe uitgerust met e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie