Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration 2013 met 234.756km NAP 2e eigenaar - APK feb-2025. Alle boekjes zijn aanwezig.

€ 10.950,-

Bouwjaar 28-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.756 km
Deuren 5
Kenteken 1-SFL-47 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration 2013 met 234.756km NAP 2e eigenaar - APK feb-2025. Alle boekjes zijn aanwezig.


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.756 km
Deuren 5
Kenteken 1-SFL-47 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Steiner Holding BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Max Planckstraat 34
Postcode 2041 CZ
Plaats Zandvoort
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55750469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.steinerholding.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2012 - jun 2016

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Prima auto van de 2e eigenaar met de NAP en boekjes en afgelopen februari 2024 is er nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Betreft het Plug In model (ca. 12 tot 15km extra bereik). Leuk uitgevoerd met o.a. Navigatie, half leder interieur, Trekhaak, Automatische Airco, 4x Elektrische Ramen, Cruise Control, AUX, LED dagrijverlichting, etc. De APK is geldig tot 06-02-2025. Levering met een nieuwe APK is tegen meerprijs uiteraard bespreekbaar.

Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie. De prijs incl. 12 maanden BOVAG garantie bedraagt €11.900,-

Wij verzorgen ook exportdocumenten voor een trailer (€40) en exportdocumenten voor het rijden over de weg met witte platen een 14 daagse WA verzekering (€150).

We also make exportdocuments for a trailer (€40) and for driving with white plates and a 14-day basic insurance (€150).

= Bedrijfsinformatie =

Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie en zonder inruil. Vraag vrijblijvend naar de full service prijs incl. een nieuwe APK keuring en 12 maanden BOVAG garantie (alleen geldig voor auto's boven de €4.500,-).

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging of het telefonische contact.

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur, zaterdag van 10.00 tot 16.30.

Adres: Steiner Holding BV - Max Planckstraat 34 - 2041 CZ Zandvoort.

Kijk voor financieringsmogelijkheden op www.anderslenen.nl of bel 0229 - 280048.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie