![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.912 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JB-144-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 12.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 224.912 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JB-144-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garage Aalsmeer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aalsmeerderweg 101 |
Postcode | 1432 CJ |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 310411 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aalsmeergarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016
Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 25 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg
Accu
Accu: 1 kWh
Accu laden: 3.3 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,8 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: All-in prijs:
- Minimaal 6 maanden geldige APK.
- Leges kosten.
- Garantie in overleg.
- Kleine onderhoudsbeurt.
- In / exterieur wordt gereinigd.
U kunt uw auto bij ons ook inruilen. Wilt u uw auto liever financieren? Ook dat is mogelijk, informeer ons voor de mogelijkheden.
Wij zijn dagelijks van 08:30 t/m 18:00 uur bereikbaar.
Heeft u vragen? Stuur ons gerust een bericht, bij voorkeur liever even bellen.
Voor meer informatie kunt u onze website bekijken op boschcarserviceaalsmeer.nl
of u kunt ons telefonisch bellen en/of WhatsAppen op 0297310411
Bij belangstellingen voor deze auto raden wij u aan eerst even te bellen of de auto
nog beschikbaar is. Wilt u liever buiten kantoortijden langskomen? Ook dat is mogelijk bij
Bosch Car Service in Aalsmeer! Wij zorgen wel voor koffie.
Met vriendelijke groet,
Bosch Car Service Aalsmeer
Openingstijden:
Ma t/m vrijdag: 08:30-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Optioneel: In uitzonderlijke gevallen kunnen onze collega's (soms) ook zondag beschikbaar zijn.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld kunnen wij typefouten nooit helemaal uitsluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
![Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10215/toyota-prius.jpg)
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.