Bouwjaar | 01-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.795 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-685-SJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 33.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.795 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-685-SJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nannings Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Veken 2 |
Postcode | 1716 KE |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21437082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | Www.nanningsoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard zorgt voor een super functionele display van reisinformatie. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel.
U geniet nog meer van het rijden met uw Toyota omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. De auto is ook uitgerust met accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen, kunt u bellen of contact opnemen via whatsApp naar 0621437082 of mailen naar info@nanningsoccasions.nl Bel van te voren even om te vragen of de desbetreffende auto nog beschikbaar is en telleurstelling te voorkomen.
Bent u benieuwd naar meer foto's neem dan een kijkje op onze website www.nanningsoccasions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.