Volkswagen EOS 1.6-16V FSI Airco Black Magic
€ 2.050,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-08-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.578 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 80-XP-RP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.578 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 80-XP-RP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kollekt International |
Contactpersoon | Natalia Lipen |
Adres | T. Majofskistraat 29 |
Postcode | 1065 SR |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24905709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokollekt.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.444 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4510 x 1791 x 1443 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Let op: de cabriomechanisme gaat niet open.
VW Eos 1.6 FSI,met APK en Nationale AutoPas voor de originele kilometerstand.
Let op: betreft een meeneemprijs binnen Nederland of Exportprijs, zonder vervolgservice en garantie.
Bel voor informatie en voor een AFSPRAAK tel: 0624905709 // for export call this number: +31651195058
Bel altijd voordat u langskomt voor een AFSPRAAK!!!
Wij zijn ook 's avonds en op Zondag op afspraak geopend.
Please always make an appointment by phone, before arriving.
We Speak English, Wir Sprechen Deutsch, Nous Parlons Francais.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Eos | Wel de lusten, niet de lasten
Op de eerste zonnige zomerdagdag wemelt het ineens van de cabriolets. Veel van die auto's hebben de hele winter binnen gestaan en de eigenaren grijpen de eerste kans aan om er weer mee te rijden. Veel cabriolets brengen niet alleen veel tijd in de garage door omdat ze zich niet lenen voor rijden bij slecht weer, ze zijn ook te duur om dagelijks te gebruiken. De Volkswagen Eos is juist een cabrio die het hele jaar door gebruik kan worden. Lees zelf waarom.
![Autotest | Volkswagen Eos Wel de lusten, niet de lasten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2557/volkswagen-eos-20-tsi-highline-dsg.jpg)
De Volkswagen Eos is aangepast voor modeljaar 2011. Het betreft hierbij kleine aanpassingen, de essentie van de Eos is gelijk gebleven: fijne coupe, prima cabriolet. Betere motoren vanaf 2011.
Plus
- zeer snel, serieus zuinig
- prima coupe, heerlijke cabrio
Min
- bagageruimte nauwelijks bruikbaar (ook met gesloten dak)
Conclusie
De Volkswagen Eos is aangepast voor modeljaar 2011. Het betreft hierbij kleine aanpassingen, de essentie van de Eos is gelijk gebleven. Nog altijd biedt de Eos in de winter het comfort van een coupé en in de zomer de vrijheid van een cabriolet. Het nieuwe front geeft de Eos een moderner en scherper aangezicht. De verbeterde motoren leveren nog betere prestaties, terwijl het verbruik is gedaald.