Volkswagen Golf 1.0 TSI 115PK Comfortline Navi Apple en Android PDC Climate & Cruise contr
€ 14.940,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.359 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-642-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 TSI 115PK Comfortline Navi Apple en Android PDC Climate & Cruise contr
€ 14.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.359 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-642-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rene Holla B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwemeerdijk 163 |
Postcode | 1171 NJ |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6592654 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.reneholla.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): BOVAG Garantie 12 maanden Zekerheidspakket: Maak gebruik van ons zekerheidspakket Bovaggarantie inbegrepen https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Leuke goed en zuinig ( gem 1op20 ) maar pittig rijdende 5 Deurs VW Golf met 115 PK sterke krachtbron.
Deze Golf is compleet uitgerust met o a, Navigatie, Apple en Android carplay, Draadloze telefoon lader, Parkeer sensoren V+A, Centrale slot vergrendeling op afst, 16"LMV, en een mooie zwarte kleur.
Ook het reservewiel met krik set zit erbij, Hier is de ANWB heel blij mee. (de meeste auto's hebben tegenwoordig geen reserve wiel meer)
Uiteraard zijn het RDW teller rapport en de boekje aanwezig.
Natuurlijk is deze auto te verkrijgen met het zeker heids pakket, waar in de 12 maanden Bovag of Autotrust garantie is opgenomen.
Vraag ons er gerust naar.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf René Holla en medewerkers. Wij zijn al ( bijna 40 jaar) een universeel BOVAG bedrijf, waarin wij de meeste merken verkopen maar ook kunnen repareren.
Er staat en leuke voorraad jonge maar ook wat oudere gebruikte auto's.
Ook de financiering / (private) leasing en desgewenst de verzekering kunnen wij voor u regelen.
Wij zijn altijd op zoek naar GOEDE GEBRUIKTE AUTO'S waarvan het ONDERHOUD en de TELLERSTAND GEGARANDEERD is.
Ons bedrijf is al bijna 40 jaar gevestigd in Badhoevedorp (onder de rook van Amsterdam en Schiphol)
Bij al onze auto`s is een RDW voertuig (teller) rapport (nationale autopas) aanwezig.
En bij de meeste auto's zijn de onderhoud boekjes aanwezig en te inzage.
Prijswijzigingen en invoerfouten voorbehouden.
Bij interesse graag bellen of whatsappen i.p.v. mailen. Een beller is sneller !
E-mail zonder telefoonnummer wordt niet meer beantwoord.
www.info@reneholla.nl
Tel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.