Volkswagen Golf 1.2 TSI Business Edition R Connected 128.000km navi airco/ecc
€ 13.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 09-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NF-108-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NF-108-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wallinga |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spaarndamseweg 380 |
Postcode | 2022 EA |
Plaats | Haarlem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5380942 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wallinga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - jan 2016
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 629 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Met deze Volkswagen Golf kunt u weer jaren vooruit. De kilometerstand is 128170 en de onderhoudsgeschiedenis is bekend. Met de sportieve R-Line styling is deze Volkswagen Golf een lust voor het oog. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf is een dealeronderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Deze Volkswagen is voorzien van spraakbediening voor het navigatiesysteem met harde schijf en voor het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Ook buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en bekerhouder zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Met de vermoeidheidsassistent bent u ook op lange ritten veilig op pad. Het sy
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.