Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R - 6-Bak, Navigatie, Multimedia, Virtual display, Airco/ECC, CruiseControl, Parkeersensoren, Trekhaak
€ 12.995,-
Bouwjaar | 29-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-893-X Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R - 6-Bak, Navigatie, Multimedia, Virtual display, Airco/ECC, CruiseControl, Parkeersensoren, Trekhaak
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-893-X Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Auto Royal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Star 15 |
Postcode | 1601 MH |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19033000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mcautoroyal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverkosten: Wij rekenen 195 euro afleverkosten, daarvoor wordt uw nieuwe auto professioneel gereinigd van binnen en buiten, een uitgebreide technische check in onze werkplaats uitgevoerd en als de keuring binnen 3 maanden vervalt krijgt uw nieuwe aanwinst ook een nieuwe APK.
Onderhoudsboekjes: Digitaal
VW Golf verkeert in nette staat
Tevens voorzien van verschillende opties!
Wij rekenen 295 euro afleverkosten.
Km-stand origineel met NAP-certificaat.
TIP: Kijk voor meerdere EXCLUSIEVE foto's op www.mcautoroyal.nl
Een beller is sneller, i.v.m. drukte zijn wij helaas niet te allen tijde in de gelegenheid emails te beantwoorden.
Tevens is de beste optie voor inruil, dat u een bezoek brengt in onze showroom. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.
Je merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Volkswagen Golf is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2017 en heeft 184654 kilometer gelopen. De R-Line styling maakt deze Volkswagen Golf een opvallende verschijning, lekker sportief en een tikje brutaal. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen geven u veel zitsteun. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Begeef u op de geweldige rit door de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u wenst voor comfort en veiligheid, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.