Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition Connect |NL Auto | Panodak | 1ste eigenaar | volledig onderhoud |
€ 11.999,-
Bouwjaar | 09-01-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZFS-97 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition Connect |NL Auto | Panodak | 1ste eigenaar | volledig onderhoud |
€ 11.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.723 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZFS-97 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Crowner Cars |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Jelle Zijlstraweg 230 |
Postcode | 1689 ZX |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44300400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.crownercars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 499): Afleverbeurt volgens serviceplan, 12 maanden garantie.: Deze kosten rekenen wij voor: Afleverbeurt volgens serviceplan. 12 maanden autotrust garantie. Auto volledig professioneel gepoetst. Minimaal 6 maanden APK.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
Zeer nette Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition Connect | Panodak | 1ste eigenaar | volledig onderhoud |
Het is een auto die is ontworpen om niet alleen functioneel te zijn, maar om bovendien uitstekende prestaties neer te zetten. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie.
De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak.
De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. In deze sportstoelen voel je je één met je auto.
Als u blij wordt van licht en ruimte dan zult u zeker genieten van het elektrisch bediende panoramadak.
Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera.
Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt.
Ook heerlijk simpel is de elektrisch inklapbare trekhaak. Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem.
De uitrusting van deze auto is met electronic climate control, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hil
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.