Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI GTI / DEALER ONDERHOUDEN

€ 17.975,-

Bouwjaar 12-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.465 km
Deuren 5
Kenteken JB-303-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI GTI / DEALER ONDERHOUDEN


€ 17.975,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.465 km
Deuren 5
Kenteken JB-303-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam APK Garage Hoofddorp
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Paxlaan 10B Unit C
Postcode 2131 PZ
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5554026 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.apkkeuringhoofddorp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 246 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 427 x 179 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Zoals een Gti moet zijn, schakelbak met dat enorme koppel en 5-deurs.
Een genot om mee te rijden deze auto.
Beurt is uitgevoerd op 116.000 km in maart 2024.
Banden, bougi's, alles is gedaan en dat merkt U ook bij het rijden, nieuwe APK.
Kilometers en NAP zijn bekend.
Gewoon een heel eerlijke en fijne auto......

Van deze auto is de kilometerteller historie bekend bij de Nationale Auto Pas.
De vermelde kilometerstand in deze advertentie is logisch verklaarbaar.

Alle auto's hebben een NAP-certificaat, dus gegarandeerde kilometers! Inruil, FINANCIERING mogelijk. 

Inruil van Uw Auto mogelijk!! 
 
APK Garage Hoofddorp is een Erkend RDW Bedrijf.
 
Wij berekenen geen extra kosten.

Voor een proefrit bent U altijd welkom, liever wel op afspraak, 023-555.40.26 of mobiel 0686136052, dit om teleurstellingen te voorkomen. 
 
APK garage Hoofddorp. 
Paxlaan 10B 
2131 PZ Hoofddorp. 
 
info@apkkeuringhoofddorp.nl 
apkhoofddorp@hotmail.com 
 
Op al onze auto`s is een aankoop keuring toegestaan. 
Auto heeft lichte gebruikssporen.
 
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.  

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie