Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion
€ 9.950,-
Bouwjaar | 19-04-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.634 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.634 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Karimo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Curiestraat 10 |
Postcode | 2041 CD |
Plaats | Zandvoort |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5733792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragekarimo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2011 - jan 2016
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
sleutels en boekje gestempeld bij onderhoud
= Bedrijfsinformatie =
Let op ; berichten voor de laagste prijs wordt niet op gereageerd.
GRAAG EERST EVEN BELLEN VOOR U LANGSKOMT OM TE VOORKOMEN DAT U NIET VOOR NIKS KOMT.
Al onze auto's worden met 1 jaar apk afgeleverd.
Afleveringskosten en garantie:
één jaar garantie op onze occasions vraag naar de voorwaarde
Voor vragen kunt u bellen 023-5733792.weekend en na 17:00 Optie 2 voor verkoop alleen
Openingstijden:
Ma/Vr 08:00 tot 17:00
Zaterdag op afspraak
Kennis, kwaliteit, prijsbewust. Met deze kernwoorden vormen wij een full service autobedrijf in zandvoort: van apk,onderhoud, reparatie tot het aanbieden van een ruime keus aan vele occasions.
Autobedrijf Karimo
Curiestraat 10
in Zandvoort
Auto financieren ?
Vraag naar de mogelijkheden
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Vakgarage Karimo niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.