Volkswagen Golf 1.4 TSI CUP Edition I 1e Eigen I Clima & Cruise Contr I Park Sens I 6 Bak I New Apk + Beurt + Schijven + Remmen .

€ 12.799,-

Bouwjaar 28-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.037 km
Deuren 5
Kenteken Z-218-GZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI CUP Edition I 1e Eigen I Clima & Cruise Contr I Park Sens I 6 Bak I New Apk + Beurt + Schijven + Remmen .


€ 12.799,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.037 km
Deuren 5
Kenteken Z-218-GZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FB2 Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 26
Postcode 1613 KV
Plaats Grootebroek
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 49557200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fb2cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.147 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Goed Onderhouden en in nette staat verkerende 5 drs VW Golf reeds voorzien van Nieuwe Apk 04-2024.
Opies o.a Clima & Cruise Contr I Park sens v+a , inklapbare Trekhaak, isofix, 16inch LMV, Stoelverwarming, Getint Glas, USB.
Reeds v.v Olie + Filter, Bougies, Remmen rondom, Schijven.
Complete Onderhoud , Boekjes & 2 x Sleutels.
Financiering mogelijk.

Bij Volkswagen draaien ze er niet omheen. Das Auto! Met dit exemplaar heeft u een van de meest veelzijdige, complete auto's te pakken. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Een gezonde dosis zen-gevoel is bijgeleverd in de vorm van comfortstoelen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter zijn aan boord.

Ook heerlijk simpel is de elektrisch inklapbare trekhaak. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij het audiosysteem met bluetooth en usb-aansluiting. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De uitrusting van deze Volkswagen is met dashboard met spraakbediening, multifunctioneel lederen stuur, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Ook is deze auto uitgerust met een systeem dat u waarschuwt wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie