Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline e Motor | Navi | Panoramadak | Climate | 18inch L.M. Velgen | Bluetooth
€ 11.900,-
Bouwjaar | 17-12-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-SVP-84 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline e Motor | Navi | Panoramadak | Climate | 18inch L.M. Velgen | Bluetooth
€ 11.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-SVP-84 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoBrockhoff Noord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Netwerkweg 51 |
Postcode | 1033 MV |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6332111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobrockhoff.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket BASIS (inbegrepen):
*Geschikt voor alle auto's
Afleverpakket is incl. technische inspectie, vloeistoffen controle, op het moment van de verkoop geldige APK, professionele poetsbeurt en wettelijke garantie. Auto kan aan onderhoud toe zijn.
- Afleverpakket (Sterk in elk Merk) VEILIG (€ 695 meerprijs):
*Geschikt voor auto's met waarde tot 150.000km.
Afleverpakket is incl. vloeistoffen controle, technische inspectie, olie & oliefilter wissel, APK (min. 6 maanden geldig), professionele poetsbeurt, 12 maanden BOVAG GARANTIE, €50,- aan brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket BASIS"): BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverpakket (Sterk in elk Merk) ZEKER (€ 895 meerprijs):
*Geschikt voor auto's met waarde tot 150.000km.
Afleverpakket is incl. vloeistoffen controle, technische controle, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, nieuwe APK, professionele poetsbeurt, 12 maanden BOVAG GARANTIE, €100,- aan brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket BASIS"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
De informatie van deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Maar desondanks adviseren wij u altijd om ons als dealer te raadplegen, voor de juistheid van opties en prijs. Aan deze advertentie kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.
Voor meer informatie omtrent deze auto kunt u ons telefonisch bereiken op 020-6332111 en vraag naar Steven of Mark. U kunt ons uw vraag ook via de email stellen via info@autobrockhoff.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.