Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline DSG AllSeason Ergo Automaat
€ 13.440,-
Bouwjaar | 29-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.897 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XKG-31 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.897 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XKG-31 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rixcar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pontweg 4 |
Postcode | 1432 BW |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 748047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)297 - 748047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rixcar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Aangeboden een net gebruikte, Origineel Nederlandse Volkswagen Golf Automaat!! De auto is nieuw geleverd in augustus 2014 en heeft maar liefst 153.893 aantoonbare kilometers! Ingeruild van de 3e eigenaar, volledig onderhouden en zichtbaar met liefde behandeld! De Grijze metallic lak glimt nog net zo mooi als nieuw en het interieur is fris en netjes!! Het onderhoud is altijd netjes bij gehouden en de historie is aanwezig. Aanwezig bij het voertuig:- Instructieboekjes - Onderhoudshistorie - 2 Sleutels.
Onze occasions staan rijklaar geadverteerd; een geldige APK, Vloeistoffen op niveau en een Overschrijving op locatie! Daarnaast kan er gekozen worden voor diverse Onderhoudspakketten!
Heeft u vragen: neem dan gerust contact met ons op via 0297-748047 of info@rixcar.nl
= Bedrijfsinformatie =
.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.