Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour | NAP | Cruise | Airco
€ 5.950,-
Bouwjaar | 29-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-LVP-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-LVP-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tweemiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 5 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34673587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tweemiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 616 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Moderne technologie gekoppeld aan een tijdloos design, dat zijn de eigenschappen van een Volkswagen. Dat geldt ook voor deze Golf. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. De cruise control vermindert het brandstofverbruik en vergroot het comfort. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De hellingproef is verleden tijd. De hill hold control zorgt voor volmaakte stilstand op ieder aflopend wegdeel. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Volkswagen Golf Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen de auto direct voor u op naam zetten.
Aankoopkeuringen zijn toegestaan op al onze auto's.
Inruil van uw eigen auto is mogelijk.
Bij vragen of interesse kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.
Met vriendelijke groet,
Emiel en Emiel
TweEmiel auto's
Nijverheidsstraat 5
1704RA Heerhugowaard
Tel:
+31 634673587
+31 626176895
Email:
info@tweemiel.nl
Website:
Tweemiel.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.