Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion

€ 10.990,-

Bouwjaar 13-08-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.050 km
Deuren 2
Kenteken 59-XPL-7 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI BlueMotion


€ 10.990,-

Algemeen

Bouwjaar 13-08-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.050 km
Deuren 2
Kenteken 59-XPL-7 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopark Zuid B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Escudoweg 5-11
Postcode 2153 PC
Plaats Nieuw Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)252 - 621575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoparkzuid.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.321 kg
Laadvermogen: 529 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverkosten: ons afleverpakket kost u slechts € 595 en bestaat uit onderhoud volgens fabrieksopgave, nieuwe APK (indien nodig) en de auto schoongemaakt/gepoetst.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)

Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Volkswagen Golf Cabriolet levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Cabriolet. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. In een stilstaande file hoeft de motor niet te lopen. Het start-stopsysteem zorgt dat de motor weer start als de rij weer in beweging komt. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Cabriolet samen. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. Deze Volkswagen Golf Cabriolet is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.

We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Volkswagen. Belt u ons snel?

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Autopark Zuid, wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.30 uur en zaterdags v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie