Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline - NAVIGATIE - CLIMATE CONTROL - NAP KM STAND - MULTI STUUR -

€ 7.450,-

Bouwjaar 21-03-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.318 km
Deuren 5
Kenteken 7-TLL-30 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline - NAVIGATIE - CLIMATE CONTROL - NAP KM STAND - MULTI STUUR -


€ 7.450,-

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.318 km
Deuren 5
Kenteken 7-TLL-30 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verhoefen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leeghwaterweg 31c
Postcode 1951 NA
Plaats Velsen-Noord
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)251 - 293655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfverhoefen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Ingetogen vormgeving, een veelzijdig interieur en moderne veiligheidssystemen zijn eigenschappen die u in elke Volkswagen terugziet. Waarom Volkswagen een goede keuze is, ervaart u zelf met deze Golf Variant. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Niet alleen heerlijk rijden maar ook subliem luisteren, dankzij het Bose audiosysteem. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: navigatiesysteem, multifunctioneel sportstuur en dashboard met spraakbediening. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Met verstelbaar stuur, boordcomputer, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Volkswagen helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.


Wij zijn gespecialiseerd in jonge occasions en kunnen onze auto`s daardoor met garantie tegen een scherpe prijs aanbieden.


Wij berekenen geen afleve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie