Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline

€ 12.250,-

Bouwjaar 11-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.037 km
Deuren 5
Kenteken 79-ZRL-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.037 km
Deuren 5
Kenteken 79-ZRL-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Zander
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 8
Postcode 1851 NW
Plaats Heiloo
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5330116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragezander.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wij bieden deze auto aan inclusief een nieuwe APK en technische controle.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK indien nodig, Technische controle
- 12 maanden BOVAG (€ 495 meerprijs): Wij bieden deze auto aan inclusief een nieuwe APK en technische controle en 12 maanden BOVAG garantie. Wilt u deze auto geheel rijklaar meenemen? Kies dan voor ons servicepakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); * 1 jaar Vakgarage Pechhulp Service Europa, * Controle tellerstand NAP, * Service beurt (inclusief controle en bijvullen van vloeistoffen, verversen olie, oliefilter vervangen). * Vervangen van de distributieriem (indien nodig). * Volle tank brandstof. * Volledige reiniging en poetsen van de auto. * 1 jaar Vakgarage Pechhulp, * Vervangen van de distributieriem (indien nodig)., * Volledige reiniging en poetsen van de auto., * Volle tank brandstof.

Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2008 tot 31-01-2013 en kostte toen € 31.299,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1216 kg. De APK is geldig tot 25-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

Voor deze auto is een winter wielen set beschikbaar voor € 300.

= Bedrijfsinformatie =

Heeft u een auto in te ruilen? Dat is uiteraard geen enkel probleem bij ons.
Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen? Bel dan: 072-5330116 of bezoek onze showroom aan de Nijverheidsweg 8, 1851 NW in Heiloo. Een e-mail sturen kan ook via: info@vakgaragezander.nl
U bent van harte welkom in onze showroom! Wij zijn geopend op werkdagen van 08:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 13:00 uur.
Alle moeite is genomen om de informatie in onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. F

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie